Βαθύ, δυνατό μασάζ

 Βαθύ, δυνατό μυοχαλαρωτικό μασάζ

Ένα σταδιακά αυξανόμενο δυνατό και βαθύ  μασάζ (deep tissue ) στους μύες με δυνατές, αργές κινήσεις και  πολλές διατάσεις. Θα ξεκουράσει σε βάθος τους μύες και θα τους επιτρέψει να αποτοξινωθούν και να αναδομηθούν.

 Στο MAGIC MASSAGE το δυνατό μας μασάζ δεν υπολείπεται καθόλου σε χαλάρωση καθώς το να κοιμηθείτε κατά την διάρκεια είναι πολύ σύνηθες φαινόμενο    !

Θα σας βοηθήσει στην μείωση και απομάκρυνση των χρόνιων πόνων θα ενεργοποιήσουμε μυικές ομάδες που είχατε ξεχάσει ότι έχετε και ασφαλώς θα σας ανακουφίσουμε από κράμπες, έντονα πιασίματα λόγω άσκησης όπως γλουτοί , πόδια και ώμους.

Συνήθως χρησιμοποιούμε  Αμυγδαλέλαιο 

Τα οφέλη του μασάζ για τους αθλητές και όχι μόνο

Βάση νέων μελετών σχετικά με τα οφέλη του μασάζ που έγιναν, το τοποθετούν σαν έναν από τους παράγοντες ανάπτυξης. Τα οφέλη αυτά δεν είναι μόνο για τους επαγγελματίες ή ερασιτέχνες αθλητές αλλά και για τους απλούς ¨κοινούς¨ ανθρώπους (άνθρωποι που δεν ασχολούνται με τον αθλητισμό).

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Θεραπείας Μασάζ (A.Ε.Θ.Μ), то μασάζ ενεργεί για να βελτιώσει τις επιδόσεις, να μειώσει τον πόνο, την πρόληψη τραυματισμών, βοηθά στην συγκέντρωση και στην συντόμευση του χρόνο αποκατάστασης. Το μασάζ συμμετέχει σε δύο τύπους αποκρίσεων: μια μηχανική απόκριση ως αποτέλεσμα της πίεσης και της κίνησης και δεύτερη αντανακλαστική όπου τα νεύρα ανταποκρίνονται στην διέγερση του μασάζ. 

Μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε , αλλά το μασάζ επηρεάζει το καρδιαγγειακό σύστημα. Διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, που βοηθούν να εργαστούν πιο αποτελεσματικά για την προώθηση της κυκλοφορίας τους. Με το μασάζ γίνετε η ενθάρρυνση της φλεβικής ροής του αίματος πίσω στην καρδιά και βελτιώνει τη ροή του αίματος, η οποία τροφοδοτεί με φρέσκο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά τον ιστό και προωθεί την απομάκρυνση των ακαθαρσιών και τοξινών. Η χαλαρή κατάσταση που βρίσκετε το σώμα κατά τη διάρκεια και μετά το μασάζ, έχει ως αποτέλεσμα μειώσει του καρδιακού παλμού.

Πιο γνωστά και αναμενόμενα οφέλη από το μασάζ τα έχει το μυϊκό σύστημα. Η αυξημένη και βελτιωμένη κυκλοφορία του αίματος, βοηθά στην ανακούφιση από την ένταση των μυών, τη μείωση του πόνου και ταχύτερη ανάρρωση και αποκατάσταση. Στη συνέχεια, όταν χαλαρώσουν οι μυείς θα νιώσετε “την αύξηση των κινήσεων και ευελιξίας”, όπως εξηγείται σε μια μελέτη στο Journal of Sports Medicine and Physical Fitness. Και τα δύο αυτά τα οφέλη μπορεί να οδηγήσουν σε καλύτερη αθλητική απόδοση. Η πιο πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες από το Ινστιτούτο Buck Έρευνας για τη Γήρανση στο Πανεπιστήμιο McMaster στο Οντάριο, δείχνει ότι το μασάζ μειώνει τη φλεγμονή και προωθεί την ανάπτυξη νέων μιτοχονδρίων, των μονάδων παραγωγής ενέργειας στα κύτταρα, μετά από μια περίοδο έντονης άσκησης. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι το μασάζ μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου, την οικοδόμηση των μυών και της αποκατάσταση τους. Το μασάζ δεν τους κάνει μόνο τους μυϊκούς ιστούς να αισθάνονται καλά, στην πραγματικότητα τους κάνει και καλό .

Ψυχολογικές Επιπτώσεις

Η μελέτη για το αθλητικό μασάζ στο Journal of Sports Medicine and Physical Fitness επισημαίνει πως στον αθλητισμό, ιδιαίτερα στα αθλήματα που απαιτείτε μεγάλος αθλητικός ανταγωνισμός, και που δεν βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στη σωματική δύναμη όπως η τακτική σε ελιγμούς στην ποδηλασία ή την ικανότητα να επικεντρωθεί σε μια εργασία (π.χ., το γκολφ ή ρυθμική

γυμναστική) μπορούν επίσης να επηρεάσουν την απόδοση. Ως εκ τούτου, η ψυχολογική επίδραση που παρέχετε σε έναν αθλητή από μια εμπειρία όπως μασάζ μπορεί να είναι σημαντική. Τα οφέλη αυτά περιλαμβάνουν τη μείωση του στρες, της ένταση και του άγχους ενώ παράλληλα προωθεί τη χαλάρωση με την ενεργοποίηση παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος. Έτσι, μπορείτε να πάρετε μια αύξηση της ντοπαμίνης και της σεροτονίνης και τη μείωση των επιπέδων της κορτιζόλης η οποία θεωρείται η κατεξοχήν ορμόνη του στρες. Αυτή η χαλαρή, μείωση της έντασης βοηθά στην συγκέντρωση, ένα καλό πράγμα να έχεις πριν από κάθε αγώνα ή αθλητική δραστηριότητα και όχι μόνο.

Είδη μασάζ για αθλητές

Ο αθλητής, θα επωφεληθεί περισσότερο από ένα δυνατό εις βάθος ή αθλητικό μασάζ από ό,τι ένα χαλαρό, μαλακό-απαλό και μυρωδάτο μασάζ που γίνονται συνήθως σε σπα.

Ένα αθλητικό μασάζ συχνά περιλαμβάνει ένα γρήγορο μασάζ, διατάσεις και άλλες μεθόδους ανάλογα με το άθλημα στο οποίο συμμετέχει ο αθλητής. Μπορεί να προσαρμόζεται για να χρησιμοποιηθεί ως τέντωμα πριν από την προπόνηση και ευκαιρία να ζεστάνει τους μυς ή να χρησιμοποιηθεί το μασάζ μετά την προπόνηση για να μειώσει τον πόνο και να αυξήσει την ευελιξίας. Επικεφαλής στο DELTA College και θεραπευτής μασέρ Craig Simon χρησιμοποιεί διαφορετικές τεχνικές για μασάζ πριν τον αγώνα, ενδιάμεσο μασάζ (μασάζ κατά τη διάρκεια του αγώνα) και το μασάζ μετά τον αγώνα για να ετοιμάσει τους μυείς για στατικά τεντώματα ή για χαλάρωση.

Το βαθύ μασάζ ιστού (το δυνατό ή σουηδικό μασάζ) συχνά προτείνεται από θεραπευτές μασάζ επειδή λειτουργεί σε συγκεκριμένα ζητήματα που μπορεί να έχετε, εφαρμόζοντας μεγαλύτερη πίεση σε ποιο βαθιούς μυϊκούς ιστούς. Μην περιμένετε να νιώθετε άνετοι χαλαροί κατά την διάρκεια του μασάζ. Είναι σχεδιασμένο για να μπει σε κόμβους(κουβαράκια) που βρίσκονται μέσα στους μυείς. Να είστε προετοιμασμένοι και για πόνο.

Πως προγραμματίσετε ένα μασάζ;

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι μασέρ και οι έρευνες δείχνουν ότι ένα μασάζ εδώ και εκεί είναι ωραίο, αλλά δεν θα δώσει τα ίδια οφέλη όπως ένα προγραμματισμένο σε συχνή περίοδο μασάζ. Όπως στην γυμναστική τα οφέλη της φαίνονται από την καθημερινή ή τακτική περίοδο, έτσι και το μασάζ . Σκεφτείτε το σαν προληπτική συντήρηση. Αν δεν μπορείτε να κάνετε μασάζ δυο με τρεις φορές την βδομάδα λόγο χρόνου ή οικονομικών λόγων τότε καλό θα ήταν 2 φορές τον μηνά τουλάχιστον να είναι μέσα στο πρόγραμμα σας .

Ακόμα αν γνωρίζεται ότι έχετε μια σκληρή προπόνηση ή αγώνα καλό θα ήταν δυο με πέντε μέρες πριν, ανάλογος της δραστηριότητας και αγωνίσματος να προγραμματίσετε ένα μασάζ .

Μετά την άσκηση, αθλητική δραστηριότητα ή μετά τον αγώνα το μασάζ ακολουθήσει το ίδιο βασικό κανόνα: Περιμένετε τρεις έως πέντε ημέρες μετά, προκειμένου για οποιαδήποτε παρατεταμένο πόνο να μειωθεί ή να εξαφανιστεί.

Επαγγελματίες και ερασιτέχνες που αναζητούν να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση και των επιδόσεων τους, μπορούν να ανακτήσουν δυνάμεις, να αποκαταστήσουν τον κάματο του μυϊκού ιστού , να μειώσουν ή να αποτρέψουν τραυματισμούς, πρέπει να συμμετέχουν σε ένα τακτικό πρόγραμμα μασάζ. Αυτό σιγουρά μπορεί να απαιτηθεί κάποια οικονομική αναπροσαρμογή για να είστε εντός του προϋπολογισμού σας, αλλά φαίνεται να αξίζει τον κόπο.

Η έρευνα δείχνει ότι, η σχέση με την άσκηση και την αθλητική συμμετοχή, μασάζ μπορεί να κάνει τα εξής:

  • Να μειώσει της ένταση των μυών
  • Να βοηθήσει τους αθλητές να παρακολουθούν τον μυϊκό τόνο
  • Την ωθήσει της χαλάρωσης
  • Αύξηση των κινήσεων
  • Μείωση μυϊκή δυσκαμψία και πόνο μετά την άσκηση
  • Βελτίωση της αθλητικής απόδοσης
  • Να βοηθήσει στην πρόληψη ή μείωση των τραυματισμών όταν μασάζ λαμβάνεται σε τακτικά διαστήματα

Τα σωματικά και τα ψυχολογικά οφέλη από το μασάζ είναι για όλους και όχι μόνο για τους αθλητές. Όλοι μπορούν να ευεργετηθούν. Μιλήστε, ψάξετε το, κλειστέ ένα ραντεβού με κάποιον που είναι από αναγνωρισμένη σχολή ή έχει τα κατάλληλα χαρτιά και άδειες και κάντε μια δοκιμή .

Σας συστήνουμε 3 ώρες μετά το μασάζ ( τόσο χρειάζεται ώστε να απορροφήσει το σώμα τα αιθέρια ) να πάρετε ένα ζεστό ως καυτό ανακουφιστικό ντούζ ή μπάνιο . 

Πολυμέσα

gift card mas mas

                                                                                    massage-gift-640x331.jpg